Kapcsolati háló
Fizetős online kampányainkban indokolt esetben közösségi médiában való megjelenést is biztosítunk partnereinknek.
Miért csak indokolt esetben?
A közösségi média nem alkalmazható bármilyen vállalkozásra akármennyire is népszerű.
Egy vállalkozás esetében nagyon fontos tényező a megtérülés az interneten is, így célszerű olyan marketing mixet összeállítani ahol ez a legkisebb idő és befektetés mellett biztosítható.
A közösségi média a legtöbb esetben ritkán alkalmas erre.
Miért?
Gondoljon bele, hogy csak napi 1 órát foglalkozunk a közösségi média jelenlétének felépítésével és ápolásával. Ne fizessen ezért nekünk többet mint amennyit az autószerelőjének fizet óránként! 10% tiszta nyereség esetén ahhoz hogy nullán legyen több mint 1 milliós forgalmat kellene csinálnia a közösségi oldalról.
Kérdés belefér-e az Ön profiljába ez és tud-e erre több hónapot várni, és addig fizetni a költségeket?
Érdemes-e?
Cégünk ügynöksége a Magyarországon legismertebb PPC (kattintásalapú) online hirdetési rendszereknek ahol lehetőségünk van letesztelni a közösségi médiában történő hirdetéseinek a hatékonyságát is. Amennyiben a teszt pozitív eredménnyel zárul abban az esetben érdemes megfontolni az adott közösségi médiában való aktív jelenlétét vállalkozásának.