A hatásos benyomáskeltés művészete
Jó benyomást keltő megjelenést háromféle módon alakíthatunk ki weboldala számára. axon
1. Template:
Előre elkészített design template, smink felhasználásával pl.: templatemonster.com
Előnye: Gyorsan készen van, kis költséggel testre szabható
Hátránya: Előfordulhat, hogy más weboldal is használja.
2. Template átalakítása:
Előre elkészített templatet alapul használva egyedire alakítjuk át, így a honlapjának arculatával nem fog találkozni más weboldalon.
Előnye: Gyorsan egyedi megjelenítés alakítható ki.
Hátránya: Több ideig tart, és költségesebb mint az előző változat.
3. Design készítése:
Grafikus által nulláról felépített teljesen egyedi design. Javasolt már egyedi arculattal, arculati kézikönyvvel rendelkező cégek számára.
Előnye: Teljesen egyedi megjelenés
Hátránya: A leglassabban és legmagasabb költséggel kivitelezhető megoldás.
A webdesign szerepe
Statisztikai mérések alapján kiderült, hogy egy weboldalnak 5-10 másodperce van arra, hogy eladja magát, és ebben azaz idő is benne van ameddig a weboldalunk letöltődik.
Az első benyomásért (1-3 sec) a design, az arculat felelős! (mint amikor S alakban végigfut a tekintetünk valakin) Amennyiben ez nem sikeres, akkor kiemelten érdekfeszítő információnak kell lennie a főoldalunkon, hogy a látogató tovább maradjon!
A (3-10 sec) alatti időben végigfut a látogató tekintete a menük feliratain, majd belepislant a főoldalon található néhány mondatba. Ha semmi hasznosat, vagy olyat nem talál ami valamilyen problémájára megoldást kínál, akkor gondolkodás nélkül megnyomja az X-et , és lép a kereső (pl.: Google) találati listájában található következő weboldalra!
Ön is pont így internetezik, gondoljon csak bele?
A weboldalak 90%-a ennél a 10 másodpercnél tovább el sem jut!