Axon Ügyfélszolgálati kód

Tisztelt Ügyfelünk!

Előfordulhat, hogy az Axon Ügyfélszolgálat egyes kéréseknél hitelesíti a feleket azáltal, hogy SMS-t vagy hanghívást kezdeményez az előfizetővel. Jellemzően akkor kerül kiküldésre hitelesítési kód, amikor olyan kérés érkezik hozzánk, ami nagy jelentősségel bír.

Pédául.:

  • Fiókkal vagy szolgáltatással kapcsolatos műveletek: jelszó csere, fiók törlés, ...
  • Biztonsági mentéssel kapcsolatos kérések: helyreállítás, törlés, ...

Nem Ön kérvényezte a kódot?

Ha hitelesítési kódot kap, azonban azt nem Ön kérvényezte kérjük haladéktalanul értesítsen minket az ügyfélszolgálatos elérhetőségeink egyikén.

Ügyfélszolgálatunk megtagad bármilyen kérést a hitelesítés sikeretlensége esetén.